Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
- товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
!!! Важлива інформація. При доставці товару Новою Поштою необхідно перевірити цілісність і відсутність механічних пошкоджень на товарі в офісі перевізника. Претензії не пред'явлені перевізнику і не оформлені відповідним актом до розгляду не приймаються.
!!! Важлива інформація. Товари для повернення/обміну повинні відправлятися виключно в стандартній упаковці, що надається компанією Нова Пошта. Послуги додаткової упаковки (в картонні коробки, стрейчевий плівку і т.д.) оплачуватимуться за рахунок відправника.